Shein – vrácení zboží, reklamace

Shein

Shein je módní web, který nabízí oblečení a doplňky za zvýhodněné ceny. Díky rychlému doručení a snadnému vrácení zboží se stal oblíbenou destinací pro módní nadšence, kteří hledají stylové kousky za přijatelné ceny.

Shrnutí článku

V současnosti Shein vrácení zboží zdarma nenabízí. Zákazník musí zaplatit 4,5 eur za štítek pro vrácení zboží.

Pro každou kategorii zboží platí pravidla vrácení zboží, která Shein uvádí na svých webových stránkách.

Zboží se zpět nezasílá na adresu z balíku, pro konkrétní údaje je nutné kontaktovat zákaznický servis.

E-shop Shein je oblíbený zejména pro své nízké ceny a relativně rychlou dobu dodání vzhledem k tomu, že zboží k zákazníkovi musí urazit opravdu dlouhou cestu.

Komplikace s adresou pro vrácení zboží a další podmínky bývají zdrojem kritiky Shein. Zákazníci pozitivně naopak hodnotí široký výběr a přijatelné ceny produktů.

Shein se řadí mezi jeden z neoblíbenějších čínských e-shopů. Nabízí obrovské množství zboží všeho druhu. Funguje na podobné bázi jako například Lightinthebox, Wish nebo AliExpress.

Sleva 30 % a doprava zdarma na první objednávku

Noví uživatelé automaticky získávají slevu 30 % a dopravu zdarma. Pro stávající zákazníky jsou rovněž připraveny speciální slevy a další výhodné nabídky.

Využít slevu 30 % na Shein.com

Shein – reklamace

Pokud obdrží zákazník zboží vadné či poškozené, má nárok na reklamaci na Shein.com. Reklamační proces zahrnuje kontaktování zákaznické podpory do 24 hodin od obdržení zboží.

Ta se poté se zákazníkem domluví na dalším postupu reklamace. Shein je mnohdy velmi vstřícný a vyhoví zákazníkovi v co nejkratším termínu. Podrobná pravidla Shein reklamace uvádí e-shop na svých webových stránkách.

Shein – vrácení zboží

Pokud již zboží dorazilo a zákazník s ním není spokojený, protože je poškozené nebo si vybral nevhodnou velikost, má možnost u Shein vrácení zboží.

Před vrácením zboží musí zákazník zkontrolovat, zda se na něj vztahují pravidla pro vrácení zboží Shein. Společnost Shein nabízí vrácení peněz v plné výši, pokud je zboží vráceno do 30 dnů od jeho obdržení.

Všechny položky musí být v nenošeném stavu a musí mít všechny původní visačky. V některých zemích může mít zákazník navíc nárok na předplacenou přepravní etiketu.

  • Možnost Shein vrácení zboží zdarma

V současné době Shein vrácení zboží zdarma na svých webových stránkách neuvádí. Pro vrácení zboží je nutné zaplatit 4,5 eur jako poplatek za štítek pro vrácení. Podobné podmínky platí i v případě Gate vrácení zboží.

  • Cena vrácení zboží na Shein

Co se týče u Shein vrácení zboží ceny, ta je stanovena na 4,5 eura za štítek pro vrácení zboží. Proces vrácení zboží je obvykle efektivní, společnost Shein slibuje vyřízení žádosti o vrácení zboží do pěti pracovních dnů od přijetí vráceného zboží.

Jedním z nejvyhledávanějších e-shopů současnosti je Temu – obrovské online tržiště nabízející produkty za rozumné ceny. Kromě slev ve výši až 90 % lze využít například dopravu zdarma.

Zobrazit nabídku na Temu.com >

Jak vrátit Shein zboží?

Níže článek uvádí postup, jak vrátit Shein zboží:

  • Jakmile zákazník zkontroluje, že má nárok na vrácení, je čas zahájit proces vrácení.
  • Přihlásit se ke svému účtu Shein, kde zákazník pod svojí objednávkou nalezne možnost vrácení.
  • Objednávku je třeba rozkliknout a postupovat dle pokynů, jak vrátit Shein zboží.
  • Zákazník vybere příslušný produkt, který přidá do formuláře pro vrácení. Zde uvede položky, které si přeje vrátit.
  • Je nutné vyplnit všechny potřebné údaje: číslo objednávky, velikost a název výrobku.
  • Následně si zákazník může zkontrolovat vrácení peněz nebo kredit do obchodu, což bude záviset na zásadách vrácení. Může uvést, zda chce náhradní produkt, pokud je tato možnost nabídnuta.
  • Nakonec stačí jen kliknout na tlačítko „Odeslat“.

Shein poté zkontroluje danou žádost o vrácení a zašle potvrzení e-mailem. Pokud vrací zákazník položku od společnosti Shein pomocí předplaceného štítku, je nutné štítek vytisknout a připevnit k balíčku.

Položku zákazník poté pečlivě zabalí a odevzdá na nejbližší poště nebo si domluví vyzvednutí s přepravcem. Jakmile Shein obdrží položku a zkontroluje ji, bude mít zákazník nárok na vrácení peněz, kredit v obchodě nebo výměnu produktu v závislosti na podmínkách uvedených v zásadách vrácení.

Co se týče u Shein vrácení zboží, je důležité si uvědomit, že zpracování jakýchkoliv refundací může trvat až 30 dní. Vrácení zboží Shein však není složité. Ve zkratce vše, co musí zákazník udělat, je aktivovat funkci vrácení ze svého účtu, vyplnit formulář Shein vrácení zboží, připojit předplacený štítek a odevzdat balíček.

Sleva 30 % a doprava zdarma na první objednávku

Noví uživatelé automaticky získávají slevu 30 % a dopravu zdarma. Pro stávající zákazníky jsou rovněž připraveny speciální slevy a další výhodné nabídky.

Využít slevu 30 % na Shein.com

Podmínky pro jednotlivé položky u vrácení zboží na Shein

Níže článek uvádí přehled podmínek vrácení pro jednotlivé položky.

  • Svatební šaty, obleky a další oděvy

Výrobky musí být v novém, nepoužitém, nevypraném, nedotčeném a nemodifikovaném stavu a musí mít připojené originální štítky a péči o hygienu (pokud jsou použitelné).

  • Paruky

Paruky musí být v novém, nepoužitém, nevypraném, nedotčeném a nemodifikovaném stavu a musí mít připojené originální štítky. Konkrétně se budou kontrolovat důkazy o praní, bělení, stříhání nebo jiné úpravě či poškození.

  • Boty, tašky a zavazadla

Produkty musí vrátit v novém, nepoužitém a nepoškozeném stavu s originálními značkovými krabicemi a veškerým příslušenstvím (tkaničky atd.). Boty se musí zkusit pouze na měkkém, čistém povrchu.

  • Nábytek

Výrobky musí být nové, nepoužité a nepoškozené a v původním obalu (včetně všeho příslušenství, manuálů a dílů).

  • Mobilní telefony, notebooky, projektory, tablety a další elektronika

Tyto produkty je nutné vrátit v původním, neporušeném a neaktivovaném stavu. Pokud byl použit nebo aktivován, vyhrazuje si Shein právo účtovat poplatek ve výši 15 % prodejní ceny. Vyhrazuje si právo účtovat vyšší částku, pokud jsou ztráty Shein a škody větší než 15 % prodejní ceny výrobku.

Je nutné vymazat veškeré osobní informace z produktu a vrátit ho do původního obalu spolu s jakýmikoli manuály, příslušenstvím a jakýmkoli „bezplatným“ dárkem dodávaným s produktem.

  • Ostatní kategorie

Zboží musí být vráceno v původním, nepoužitém, nemodifikovaném a nevypraném stavu s visačkami a balením v novém stavu.

Jaké zboží ze Shein nelze vrátit?

Vracet ani vyměňovat nelze následující položky:

  • body
  • spodní prádlo
  • plavky
  • šperky
  • potřeby pro akce a večírky
  • potřeby pro kutily
  • potřeby pro mazlíčky a doplňky (kromě šátků, tašek a dek ve stylu mořských panen)
  • pokud bylo porušeno hygienické těsnění kosmetických produktů, nevrací Shein peníze
  • nelze vrátit ani položky označené jako nevratné a dárky zdarma

Před vrácením je nutné si ověřit, zda se zboží neobjevuje v tomto seznamu. Někdy je výhodnější si položku ponechat i v případě, že nevyhovuje, protože je taková položka levnější než náklady na vrácení.

Zásady vrácení zboží ze Shein pro ČR

Vrácení zboží Shein může proběhnout až poté, co byla na webu Shein podána žádost o vrácení, jinak nebude vrácení zboží přijato.

Zboží nesmí být zasíláno na adresu, která je uvedena na balíčku. Pro adresu, kam zaslat zboží je nejlepší kontaktovat zákaznický servis.

Plavky patří mezi zboží, které na Shein vrátit nelze.

Způsoby dopravy Shein

Shein – doprava má několik možností, aby vyhověla každému. Obchod Shein dokáže doručit zboží do České Republiky již za 10 pracovních dní v případě, že zákazník využije dopravu zdarma. Ta je nabízena pro objednávky vyšší než 9 euro.

Je možné, že zákazník zrovna narazí na akci, kdy Shein dopravu do ČR nabízí zdarma pro všechny nové zákazníky, kteří se zaregistrují k nakupování na Shein.

Zákazníci, kteří chtějí mít zboží dříve, si mohou připlatit za expresní dodání. V takovém případě lze zboží ze Shein v České republice obdržet již za 3 až 5 dnů.

Noví zákazníci mají dopravu zdarma na první objednávku, navíc získávají slevu 30 %. Využít slevu a dopravu zdarma lze na tomto odkazu.

Sleva 30 % a doprava zdarma na první objednávku

Noví uživatelé automaticky získávají slevu 30 % a dopravu zdarma. Pro stávající zákazníky jsou rovněž připraveny speciální slevy a další výhodné nabídky.

Využít slevu 30 % na Shein.com

Shein – doprava do ČR

Shein zjednodušuje proces platby pomocí několika možností, včetně plateb kartou, dobírky, bankovních převodů, PayPal nebo PayU pro uhrazení objednávky Shein.

Doprava do ČR je často zdarma, zejména během slevových akcí nebo při objednávkách nad 9 eur. U objednávek, které tuto hranici nedosahují, je u Shein dopravy do ČR účtován poplatek ve výši 6,90 eur.

Obvyklá doba dodání je do 14 dnů, což nabízí přiměřenou lhůtu pro doručení prostřednictvím České pošty nebo PPL. Flexibilita platebních možností spolu s cenovou dostupností dopravy zvyšuje celkový zážitek z nakupování pro české zákazníky.

Shein – doprava PPL

Kromě České pošty je i možnost Shein dopravy PPL. Společnost nabízí doručení domů, a v případě nezastižení zákazníka lze zboží osobně vyzvednout v Parcelshopu. Zákazníci mohou díky Shein dopravě PPL očekávat bezproblémové doručení.

Shein CZ – kontakt

V případě, že mají čeští zákazníci jakékoli dotazy nebo potřebují pomoc, existuje několik způsobů, jak Shein CZ kontaktovat. Na webových stránkách společnosti Shein je sekce Péče o zákazníky. V ní jsou často kladené otázky týkající se dopravy, vrácení zboží, způsobů platby a dalších.

Pro konkrétnější pomoc je možné využít pro Shein CZ kontakt chat. Ten je k dispozici od pondělí do pátku od 9 do 18 hodin.

V dolní části webové stránky Shein uvádí informace pro zákazníky.

Zkušenosti s vrácením zboží Shein

Mnozí zákazníci na webech, jako je například eMimino nebo Vinted, však nemají moc dobré zkušenosti s vrácením zboží na Shein. Stěžují si na nedostatečné informace, které se týkají vrácení zboží z Shein. Často si proto raději zboží nechávají, i když je nevyhovující nebo vadné, protože je tento proces komplikovaný.

Nicméně najdou se i kladné recenze, kdy zákaznice v Shein zkušenostech pochvaluje, že jí byl přepravní štítek nabídnut a peníze za vrácené zboží jí dorazily již dva dny po přijetí reklamace Shein.

Další zákaznice radí, že je užitečné si natočit rozbalování balíku. Má tak důkazní video pro případnou reklamaci Shein, kdy může předložit legitimní důkaz, že zboží již přišlo poškozené.

Shein – zkušenosti s nákupem

Jednou z předností značky je její cenová dostupnost, díky níž je trendy móda dostupná pro mnoho lidí. Jako další klad uvádí Shein zkušenosti s aplikací Shein, která nabízí uživatelsky přívětivou navigaci a pravidelné aktualizace o novinkách, speciálních nabídkách a exkluzivních nabídkách.

Přestože Shein nabízí širokou škálu výrobků, jejich kvalita může být někdy nekonzistentní, přičemž výrobky nižší třídy nesplňují očekávání. Problémy mohou představovat potíže s komunikací, protože pro zákazníky může být obtížné získat včasnou odpověď nebo uspokojivé řešení.

Shein má širokou nabídku zboží.

Jak nakupovat na Shein?

Proces, jak nakupovat na Shein, je jednoduchý a uživatelsky přívětivý, podobně jako na jiných platformách elektronického obchodu.

Níže je uvedeno, jak nakupovat na Shein:

  1. Prohlížení a přidání zboží do košíku.
  2. Přejít k pokladně.
  3. Přihlášení ke svému účtu Shein.
  4. Zadání přepravních a fakturačních údajů.
  5. Použití slevového kupónu.
  6. Platební údaje.
  7. Sledování objednávky.

Jedná se o fantastický způsob, jak se seznámit s nabídkou společnosti Shein, zejména pro ty, kteří nakupují poprvé.

Jak mít Shein zdarma

Pokud jde o možnosti, jak mít Shein zdarma, jedním z prvních kroků k úspoře peněz je využití slevových akcí nabízených přímo na jejich webových stránkách.

Dalším tipem, jak mít Shein zdarma, jsou slevové kupóny na externích kupónových stránkách.

Pro zákazníky v Česku má Shein exkluzivní nabídku: 30 % slevu na první objednávku při registraci nového zákazníka.

© 2025 Puntanela.cz | Nakódoval Leoš Lang